.

MUISTUTUS: Seurat, joilla vielä hoitamatta jäsenmaksu 2024, hoitakaa kuntoon tai ilmoittakaa/erotkaa yhdistyksen jäsenyydestä (kirjeitse)mikäli seuranne toiminta on hiljentynyt (loppunut) tai pidätte taukoa toiminnan jatkumisesta..

YHDISTYKSEN KEVÄTKOKOUS PIDETÄÄN 29.04.2024 KLO 18, paikka Lapin Liikunnan tilat, Hallituskatu 20B 7, Rovaniemi. Kokouskutsut lähetetään jäsenseuroille viikolla 16.

Yhdistyksen sähköposti  airi.leppiaho@gmail.com . Puh. 040 7228173.

HOX! Lasten Valmentajatutkinto Santasportissa 4-5.5.2024. (eka jakso) ja 8.6.2024 (toka jakso). Kouluttajana Reijo Jokinen. Lisätietoja saa Reijolta!  Hintatiedot saa Reijolta tai Santasportista.

Kauden 2024 kisoja voi anoa kilpailukalenteri.fi sivuston kautta, hoitakaa kisa-anomukset sinne ajoissa.

Seurat, järjestäkää seurakisoja mahdollisuuksien mukaan mahdollisimman paljon kesän aikana lapsille.

Seurakäynneistä seuroihin/seurayhtymiin olemme huhti-toukokuun vaihteessa.

Tulossa myös starttikurssikoulutus, josta ilmoitetaan myöhemmin.

Kilpailut haetaan kilpailukalenteri.fi sivuston kautta.

Ollaan yhteyksissä.

Tulevat kisat löydät kilpailukalenteri.fi sivustolta.

Kisa-asioista voit olla yhteydessä Matti Kahilaiseen 040 74 7199, matti.kahilainen@gmail.com

Kisahaut tehdään kilpailukalenteri.fi sivuston kautta, https://kilpailukalenteri.fi/piirihaku.