.

Muistutus: Seuroille, joilla on vielä 2024 jäsenmaksut hoitamatta piirin tilille, on tänään laitettu karhulaskut asian tiimoilta

YHDISTYKSEN KEVÄTKOKOUS PIDETÄÄN 29.04.2024 KLO 18, paikka ilmoitetaan myöhemmin.

Yhdistyksen sähköposti  airi.leppiaho@gmail.com . Puh. 040 7228173.

HOX! Lasten Valmentajatutkinto Santasportissa 4-5.5.2024. (eka jakso) ja 8.6.2024 (toka jakso). Kouluttajana Reijo Jokinen. Lisätietoja saa Reijolta!  Hintatiedot saa Reijolta tai Santasportista.

Tulossa myös starttikurssikoulutus, josta ilmoitetaan myöhemmin.

Kilpailut haetaan kilpailukalenteri.fi sivuston kautta.

Hyvää Pääsiäisen aikaa kaikille!

Seurat muistakaa  osallistua kilpailukalenterista löytyviin hallikisoihin  - ainakin omalla alueella aktiivisesti.

Ollaan yhteyksissä.

Tulevat kisat löydät kilpailukalenteri.fi sivustolta.

Kisa-asioista voit olla yhteydessä Matti Kahilaiseen 040 74 7199, matti.kahilainen@gmail.com

Kisahaut tehdään kilpailukalenteri.fi sivuston kautta, https://kilpailukalnteri.fi/piirihaku.