.

YHDISTYKSEN KEVÄTKOKOUS PIDETÄÄN 29.04.2024 KLO 18, paikka Lapin Liikunnan tilat, Hallituskatu 20B 7, Rovaniemi. Kokouskutsut on lähetetty seuroille.

Yhdistyksen sähköposti  airi.leppiaho@gmail.com . Puh. 040 7228173.

HOX! Lasten Valmentajatutkinto Santasportissa 4-5.5.2024. (eka jakso) ja 8.6.2024 (toka jakso). Kouluttajana Reijo Jokinen. Lisätietoja saa Reijolta!  Hintatiedot saa Reijolta tai Santasportista.

MUISTUTUS: Muutamilla seuroilla on vielä jäsenmaksu 2024 hoitamatta, hoitakaa tai olkaa yhteydessä airi.leppiaho@gmail.com, onko seuralla yleisurheilutoimintaa jossain muodossa jne....sähköposti varmin tapa olla yhtyedessä.

Kauden 2024 kisoja voi anoa kilpailukalenteri.fi sivuston kautta, hoitakaa kisa-anomukset sinne ajoissa.

Seurat, järjestäkää seurakisoja mahdollisuuksien mukaan mahdollisimman paljon kesän aikana lapsille.

Seurakäynneistä seuroihin/seurayhtymiin olemme toukokuun alussa.

Tulossa myös starttikurssikoulutus, josta ilmoitetaan myöhemmin.

Kilpailut haetaan kilpailukalenteri.fi sivuston kautta.

Ollaan yhteyksissä.

Tulevat kisat löydät kilpailukalenteri.fi sivustolta.

Kisa-asioista voit olla yhteydessä Matti Kahilaiseen 040 74 7199, matti.kahilainen@gmail.com

Kisahaut tehdään kilpailukalenteri.fi sivuston kautta, https://kilpailukalenteri.fi/piirihaku.